Saturday 4 June 2016

ဆယ္လဖီႏွင့္ စကားစျမည္


ကၽြန္ေတာ္ လာထရုုပ္တကၠသိုုလ္ေက်ာင္းေဆာင္တြင္ ေျပာင္းေရႊ႕ေနလာသည္မွာ ေလးလရွိလာေပျပီ။ မွတ္မွတ္ရရ ၂၀၁၆ ေဖေဖာ္ဝါရီ (၂၀) ရက္ေန႔က ေက်ာင္းေဆာင္သိုု႔ ေျပာင္းလာခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါဧ။္။

ဤကာလတေလ်ာက္ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္ အေဆာင္ေနေက်ာင္းသားဘဝကိုုလည္း အမွတ္ရေနမိသည္။ ၂၀၀၅ ခုုႏွစ္က ျဖစ္ပါဧ။္။ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔အိမ္မွာ စမ္းေခ်ာင္းျမိဳ႕နယ္၊ ဟံသာဝတီအဝိုုင္းအနီးတြင္ တည္ရွိသျဖင့္ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္သိုု႔ သြားရန္ မိနစ္ခန္႔ ေျခက်င္ေလွ်ာက္ရသည္။ အလြန္ဆံုုး ၁၀ မိနစ္ခန္႔သာ ၾကာတတ္သည္။ ေက်ာင္းေဆာင္မေနလွ်င္လည္း ျဖစ္သည့္အေျခအေနပင္။ သိုု႔ေသာ္ တကၠသိုုလ္ေက်ာင္းသားၾကီး ကၽြန္ေတာ္မွာ တကၠသိုုလ္ေက်ာင္းေဆာင္ေနဘဝကိုု အျပည့္အဝ ခံစားခ်င္သမိုု႔ ႏွစ္တစ္ဝက္စာ အေဆာင္ေနအေတြ႕အၾကံဳကိုု ယူခ်င္သည္။ မိသားစုုကိုု ေျပာသည္။ သူတိုု႔ကလည္း ခြင့္ျပဳသည္။ သုုိ႔ျဖင့္ အေဆာင္ေနေက်ာင္းသားဘဝကိုု ေလးလတာ ခံစားျဖစ္ခဲ့သည္။

ယခုု အေဆာင္ေနေက်ာင္းသားဘဝမွာ ေနရာဌာနေျပာင္းသြားေသာ္လည္း ခံစားခ်က္မွာ မတိမ္းမယိမ္းပင္ ျဖစ္ဧ။္။ သိုု႔ေသာ္ ျမန္မာႏိုုင္ငံရွိ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူအေဆာင္မ်ားႏွင့္ မတူသည့္အခ်က္မ်ားစြာ ရွိသည္။ ပရိေဘာဂအသံုုးအေဆာင္ စသည္ ကြာျခားခ်က္မ်ားကိုု မေျပာလိုုေတာ့။ ထူးျခားခ်က္မ်ားကိုုသာ ဆိုုခ်င္သည္။ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္တြင္ အေဆာင္ေနစဥ္ ေယာက်္ားေလးေဆာင္၊ မိန္းကေလးေဆာင္ဟူ၍ သီးသန္႔ရွိသည္။ ရွိေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ သိုု႔ေသာ္ ၾသစေၾတးလ်ႏိုုင္ငံတြင္မူ ေက်ာင္းေဆာင္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူ ေရာေနၾကသည္။ တစ္ခ်ဳိ႕အခန္းမ်ားမွာ တစ္ေယာက္ခန္းျဖစ္ျပီး၊ တစ္ခ်ဳိ႕အခန္းမ်ားမွာ ေယာက္တဲြခန္း ျဖစ္သည္။ က်ာင္းေဆာင္တြင္ အေဆာင္မွဴးဆရာ၊ Hall tutor ဆရာဟူ၍ မထားပါ။ အေဆာင္ေန ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးဦးကိုုသာ အမ်ားသေဘာတူေရြးခ်ယ္၍ အေဆာင္မွဴးသေဘာမ်ဳိး တာဝန္ေပးထားသည္။ ထိုုသူကိုု ေက်ာင္းမွ လစာသီးသန္႔ေပးမထားေသာ္လည္း အက်ဳိးခံစားခြင့္အခ်ဳိ႕ ေပးထားသည္။ထိုုအက်ဳိးခံစားခြင့္မ်ားတြင္ ႏွစ္ေယာက္စာအခန္းက်ယ္ၾကီးႏွင့္ ေရခ်ဳိးခန္း၊ မီးဖိုုခန္းသီးသန္႔ ေပးထားျခင္းအျပင္ သာမန္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ တစ္လစာ ေဒၚလာ (၅၅၀) ေပးရလွ်င္ (၅၀၀) သာ ေပးရျခင္းလည္း ပါဝင္သည္။ ထိုုေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္မွပင္ ဦးေဆာင္၍ ပါတီပဲြ၊ ေက်ာင္းေဆာင္အစည္းအေဝး၊ ေက်ာင္းေဆာင္ရွိ အျခားကိစၥအဝဝကိုု တာဝန္ယူစီစဥ္ေပးရသည္။

လိုုရင္းမေရာက္ဘဲ ေလရွည္ေနသည္ဟုု ေျပာၾကေပေတာ့မည္။ အမွန္က ေခါင္းစဥ္ေပးထားသည့္အထဲမွ ဆယ္လဖီမွာ ကိုုယ့္ကိုုယ္ကိုု ဓာတ္ပံုုရိုုက္သည့္အခါ ေခၚသည့္ Selfie ဟူေသာ စကားလံုုးကိုု မဆိုုလိုုေပ။ ဆယ္လဖီမွာ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ လာထရုုဘ္တကၠသိုုလ္တြင္ တက္ေရာက္ေနသည့္ ၾသစေၾတးလ်သူ B.Ed ေက်ာင္းသူမေလးပင္ ျဖစ္ပါသည္။ စကားစျမည္ေျပာရန္ ဖန္လာသည္မွာလည္း အထက္ပါ ေက်ာင္းေဆာင္ေနျခင္းဧ။္ အက်ဳိးဆက္တစ္ခုုျဖစ္သျဖင့္ နိဒါန္းခ်ီေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါဧ။္။ ကိုုယ္က M.Ed တက္ေနသူ၊ သူက B.Ed တက္ေနသူ ဆိုုေတာ့လည္း ကိုုယ့္အေတြ႕အၾကံဳ သူ႕အေတြ႕အၾကံဳကိုု ရံဖန္ရံခါ ထမင္းခ်က္ခန္းထဲတြင္ ခ်က္ျပဳတ္ရင္း၊ စားေသာက္ရင္း အျမင္ခ်င္း ေဆြးေႏြးဖလွယ္ျဖစ္ၾကသည္။

ယေန႔ သူႏွင့္ ေဆြးေႏြးျဖစ္ၾကသည္မွာ ၾသစေၾတးလ်ႏိုုင္ငံရွိ B.Ed ေက်ာင္းသူဘဝပင္ ျဖစ္သည္။ အမ်ားအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္က ေမး၊ သူက ေျဖသည္က ပိုုမ်ားသည္။ သူ႕အမည္က ရွယ္လဘီျဖစ္သျဖင့္ ေလ့က်င့္သင္ၾကားရသည့္ ေက်ာင္းမ်ားမွ တပည့္အခ်ဳိ႕က ေနာက္ေျပာင္ကာ ဆယ္လဖီ (Selfie) ဟုု ေခၚၾကေၾကာင္း သူ ပီတိေဝျဖာကာ ျပန္ေျပာင္းေျပာတတ္စျမဲ။ ထုုိရွယ္လဘီ (ေခၚ) ဆယ္လဖီဟူေသာ ၾသစေၾတးလ်သူ B.Ed ေက်ာင္းသူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဧ။္ စကားစျမည္အခ်ဳိ႕မွာ ေအာက္ပါအတုုိင္းျဖစ္ပါဧ။္။

ကၽြန္ေတာ္။  ရွယ္လဘီက အခုု B.Ed ေနာက္ဆံုုးႏွစ္ေနာ္။

ရွယ္လဘီ။  ဟုုတ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုုးႏွစ္ရဲ႕ ပထမႏွစ္ဝက္ေပါ့။ ကၽြန္မတိုု႔ B.Ed ဘဲြ႕အတြက္ ေလးႏွစ္တက္ရတာဆိုုေတာ့ 7th Semester ေပါ့ရွင္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ေၾသာ္ … ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ ျမန္မာႏိုုင္ငံမွာေတာ့ ပညာေရးတကၠသိုုလ္ဆိုုျပီး သီးသန္႔ရွိတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ B.Ed တက္ခဲ့စဥ္ကေတာ့ ၄ ႏွစ္တက္ျပီး ဘဲြ႕ရပါတယ္။ အခုု ေလာေလာလတ္လတ္ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈအရေတာ့ ၅ ႏွစ္တက္မွ ဘဲြ႕ရေတာ့မယ္ဗ်။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္လား။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ အင္း။ စကားမစပ္ ဟိုုေန႔က ေဖ့ဆ့ဘုုတ္မွာ တင္ထားတာ ေတြ႕လုုိက္တယ္။ စာေတြသင္ေနရတယ္ဆိုု … အဲဒါ အဆင္ေျပရဲ႕လား။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္။ အဆင္ေျပပါတယ္။ စာသင္တာက မဲလဘုုန္းျမိဳ႕က ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းမွာ လက္ေတြ႕တန္းျပဆင္းရတာေလ။ Placement ဆင္းရတာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ အဲလိုုလား။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ Placement ဆိုုတဲ့ စကားလံုုးက စၾကားဖူးတုုန္းက အထူးအဆန္းပဲဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္မွာေတာ့ ဒီလိုုမ်ဳိး ေက်ာင္းေတြမွာ လက္ေတြ႕တန္းျပဆင္းတာကိုု Bloc teaching ဆိုုျပီး သံုုးတယ္ဗ်။ ဒါနဲ႔ Placement က ဘယ္ေလာက္ၾကာတတ္တာလဲ။ ဘယ္အခ်ိန္ေတြကိုု ဒီလိုုမ်ဳိး သြားသင္ရတာလဲဗ်။

ရွယ္လဘီ။  ။ ကၽြန္မတိုု႔ေတြ Semester တစ္ခုုမွာ တစ္ၾကိမ္စီ Placement ဆင္းရပါတယ္။ ပံုုမွန္အားျဖင့္ တစ္ခါဆိုုရင္ တစ္လေလာက္ ၾကာတတ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းေတြကေတာ့ တစ္ခါနဲ႔တစ္ခါ မတူဘူးေပါ့ရွင္။ တကၠသိုုလ္နဲ႔ မဲလဘုုန္းျမိဳ႕က ေက်ာင္းေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ထားျပီး လုုပ္ေဆာင္တဲ့သေဘာေပါ့ရွင္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဟုုတ္ကဲ့။ ပံုုစံခ်င္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ဆီမွာနဲ႔ အေတာ္ေလးဆင္တူတယ္ဗ်။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ဆီမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ တက္ခဲ့စဥ္စနစ္အရဆိုုရင္ တတိယႏွစ္အျပီးမွာ တစ္ၾကိမ္၊ စတုုတၳအတြင္းမွာ တစ္ၾကိမ္ bloc teaching ဆင္းရတယ္။ ပထမႏွစ္၊ ဒုုတိယႏွစ္ေတြမွာ အတန္းတြင္း သင္ခန္းစာတစ္ခုုခုုကိုု အဖဲြ႕လိုုက္ (သိုု႔မဟုုတ္) တစ္ေယာက္ခ်င္း သင္ေစတဲ့ အလုုပ္မ်ဳိးေတြ ေပးတာမ်ဳိးေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ဒီစာသင္ႏွစ္ဝက္ကလည္း ကုုန္ေတာ့မွာဆိုုေတာ့ ရွယ္လဘီတိုု႔မွာ စာေမးပဲြေတြ ဘယ္ေတာ့ေျဖရမွာလဲ။

ရွယ္လဘီ။  ။ ကၽြန္မတိုု႔မွာ စာေမးပဲြမရွိဘူးရွင့္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဟင္။ အရင္စာသင္ႏွစ္ဝက္ေတြတုုန္းကေရာ မရွိဘူးလားဗ်။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟင့္အင္း။ ကၽြန္မ အခုု ေနာက္ဆံုုးႏွစ္အထိ စာေမးပဲြ တစ္ခါမွ မေျဖခဲ့ရဖူးဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ အရင္ရည္းစားမွာေတာ့ တစ္ခ်ဳိ႕ႏွစ္ဝက္ေတြမွာ စာေမးပဲြရွိတယ္လိုု႔ ေျပာဖူးတယ္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ သူကလည္း B.Ed တက္တာပဲလား။ ဘာလိုု႔ ရွယ္လဘီက်ေတာ့ စာေမးပဲြမရွိဘဲ သူ႕က်ေတာ့ စာေမးပဲြရွိတာလဲဗ်။ နားမရွင္းဘူး။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဒါက ဒီလိုုရွိတယ္ရွင့္။ သူက သိပၺံဘာသာတဲြကိုု ေမဂ်ာယူထားတယ္ေလ။ ကၽြန္မက အဂၤလိပ္စာသင္ျပနည္းကိုု ေမဂ်ာယူထားတာ။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ကၽြန္မက ဝိဇၨာဘာသာတဲြေပါ့။ သူတိုု႔ သိပၺံဘာသာရပ္မွာေတာ့ အတြက္အခ်က္၊ ေဖာ္မ်ဴလာ စတာေတြနဲ႔ စာေမးပဲြနဲ႔ စစ္ကိုု စစ္ရမယ့္သေဘာရွိလုုိ႔ ေျဖရတာေလ။ ကၽြန္မတုုိ႔ ဘာသာရပ္ကေတာ့ အေတြးအေခၚ၊ အသိအျမင္၊ တီထြင္ၾကံဆမႈကိုုသာ ဦးစားေပးတဲ့သေဘာမ်ဳိးျဖစ္လိုု႔ စာေမးပဲြမေျဖရဘဲ အက္ေဆး၊ Presentation စတာေတြနဲ႔ အကဲျဖတ္တဲ့ သေဘာမ်ဳိးပါ။ စာေမးပဲြဆိုုတာ မလုုိအပ္လိုု႔ ျဖစ္မွာေပါ့ရွင္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ေကာင္းလိုုက္တာဗ်ာ။ ဒါဆိုု ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ M.Ed ဘဲြ႔သင္တန္းနဲ႔ ပံုုစံတူတာေပါ့ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုုရင္လည္း အခုု တတိယႏွစ္ဝက္ျပီးတဲ့အထိ ဘာစာေမးပဲြမွ မေျဖခဲ့ရဖူးဘူး။ Assignment ေတြကေတာ့ မ်ဳိးစံုုပဲဗ်။ ဆရာေတြ ေက်ာင္းသားေတြဆီက လုုိခ်င္တာက ကိုုယ္ပိုုင္အေတြးအေခၚ၊ တီထြင္ဖန္တီးမႈ၊ က်ဳိးေၾကာင္းဆင္ျခင္စဥ္းစားႏိုုင္မႈ၊ ကိုုယ့္နဂိုုရွိအသိအျမင္ေတြကိုု ေျပာင္းလဲေတာ္လွန္ျပီး အေကာင္းဆံုုးအေျခအေနကိုု ဖန္တီးလိုုတဲ့စိတ္ေတြ တဖြားဖြားေပၚလာေစႏိုုင္တဲ့ ကိုုယ့္ကိုုယ္ကိုုယ္ သံုုးသပ္ေဝဖန္စဥ္းစားတင္ျပတတ္မႈေတြကိုု ေပးႏိုုင္ဖိုု႔ပဲလိုု႔ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့လာမွတ္သားမိပါတယ္။ ဒါေတြကိုု ေက်ာင္းသားေတြဆီမွာ ကိုုယ္ပိုုင္ကိုုယ္ဆိုုင္ ရရွိေစဖုုိ႔ စာေတြမ်ားႏိုုင္သမွ် မ်ားမ်ားဖတ္ျပီး လက္ေတြ႕ဘဝမွာ ျပန္သံုုးႏိုုင္ေအာင္အထိ သူတိုု႔ေပးတဲ့ အဆိုုင္းမင့္ေတြက တြန္းအားေပးတာဗ်။ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႔ အေတာ့္ကိုု ၾကိဳးစားရတယ္။ တကယ္လိုု႔ စာေမးပဲြနဲ႔သာ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အေအာင္အရွဴံးကိုု အဆံုုးအျဖတ္ေပးတဲ့ သမရိုုးက်ပံုုစံအတုုိင္းသာ စစ္ေဆးမႈျပဳရင္ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ဒီေလာက္ထိ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေလ့လာျဖစ္မွာမဟုုတ္ဘူးဆိုုတာ ေသခ်ာတယ္။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္တယ္ရွင့္။ ကၽြန္မလည္း ရွင္ေျပာတာကိုု လက္ခံပါတယ္။ ကၽြန္မဆိုုရင္လည္း စာေမးပဲြေတြကိုု အေတာ္မုုန္းတာ။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဒီမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အေတာ္တူသြားျပီဗ်ာ။ တကယ္ေတာ့ Standardized test ေတြဟာ တစ္ခ်ဳိ႕ေနရာေတြမွာေတာ့ လိုုအပ္တယ္လိုု႔ ယံုုၾကည္တယ္ဗ်။ ဥပမာ - အတြက္အခ်က္ပိုုင္းေတြ လိုုအပ္တဲ့ ဘာသာရပ္ေတြလိုုမ်ဳိးဆိုုရင္ လုုိအပ္တာေပါ့။ ဒီလိုုမွမဟုုတ္ဘဲ Essay-type question ေတြလိုုမ်ဳိး အေျဖကိုု အရွည္ၾကီးေပးရတဲ့ စာမ်ဳိးမွာ အကုုန္လံုုးကိုု ႏႈတ္တိုုက္အာဂံုုေဆာင္ထားျပီး သတ္မွတ္ခ်ိန္အတြင္း ျပန္အန္ခ်သလိုု ေရးသားရတာဟာ က်က္မွတ္မႈကိုုပဲ ဦးတည္သြားတယ္။ စာေမးပဲြျပီးတာနဲ႔ စာေျဖသူက ဒီအေၾကာင္းအရာေတြကိုု ေမ့သြားေရာ။ ဘာအေတြးအေခၚမွ ေခါင္းထဲမက်န္ခဲ့ဘူး။ ေျပာရရင္ စာေမးပဲြဆိုုတာ အေတာ္ေလး ျပႆနာရွိတယ္လိုု႔ ထင္တယ္ဗ်။ ဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ စာေမးပဲြမေျဖရဘဲ ရွယ္လဘီတိုု႔လိုု Undergrad ေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔လိုု Postgrad ေတြအတြက္ အဆိုုင္းမင့္မ်ဳိးစံုုးစုုေပါင္းထားတဲ့ Portfolio နည္းနဲ႔ စစ္ေဆးအကဲျဖတ္မႈက အေတာ္ေလး ထိေရာက္တယ္လိုု႔ ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံမိပါတယ္။ ဒီ Portfolio နည္းမ်ဳိးကိုု ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ ျမန္မာႏိုုင္ငံမွာ အသံုုးျပဳရင္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေကာင္းမလဲလိုု႔ ေတြးမိတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တုုိ႔ ျဖတ္သန္းလာတဲ့ စနစ္အရ ဒါသင္၊ ဒါက်က္၊ ဒါေျဖဆိုုတာခ်ည္းပဲ။ သင္ရတဲ့ ျပဌာန္းစာအုုပ္ကိုုပဲ ဘာသာေရးက်မ္းစာအုုပ္ကိုု ဖတ္ရတဲ့အတိုုင္း တေသြမတိမ္း ေလ့လာေျဖဆိုုရတယ္။ အနည္းအက်ဥ္း ျခြင္းခ်က္ရွိတယ္ဆိုုေပမယ့္ ဒါ ပံုုမွန္ျမင္ကြင္းတစ္ခုုလိုု ျဖစ္ေနတယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ႏိုုင္ငံရဲ႕ စနစ္ကိုု အမွန္တကယ္ ေျပာင္းလဲေစခ်င္လွျပီ။ ဒီလိုု ေျပာင္းလဲမွပဲ ျဖစ္ေတာ့မယ္ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ႏိုုင္သေလာက္ေတာ့ လုုပ္ရမွာပါေလ။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္တာေပါ့ရွင္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေတာ့ ျဖစ္လာမေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ကဲဗ်ာ … စကားေကာင္းေနလိုုက္တာ။ ဟင္းေတြ၊ ထမင္းေတြေတာင္ က်က္သြားျပီ။ ဗိုုက္ဆာဆာနဲ႔ ေလြးလိုုက္အံုု႔မဗ်။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္ကဲ့ … ကၽြန္မလည္း ဒီလိုုမ်ဳိး အသိအျမင္ေတြ ဖလွယ္ခြင့္ရလိုု႔ ဝမ္းသာမိပါတယ္။ ေနာက္မွ ဆက္ေျပာၾကပါမယ္။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဟုုတ္ကဲ့ခင္ဗ်။ ေနာက္ ဆက္ဆက္ ေဆြးေႏြးၾကမယ္ေနာ္ ဆယ္လဖီ … အဲ … ရွယ္လဘီ။ ဟဲဟဲ …

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟီး ဟီး။ ကၽြန္မကေလးေတြက ကၽြန္မကိုု အဲလိုုမ်ဳိး ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ ေခၚၾကတာရွင့္။ ေတာ္ေတာ္ေနာက္တဲ့ကေလးေတြ။ ဟဟ

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဟုုတ္ကဲ့။ ေဖ့ဆ့ဘုုတ္မွာ ပိုု႔စ္တင္ထားတာ ေတြ႕ပါေသာ္ေကာဗ်ာ။ ဟဲဟဲ။ ခင္ဗ်ားလည္း တကယ့္ ဆရာမျဖစ္သြားျပီ ရွယ္လဘီေရ။ ကေလးေတြကိုု စာသင္ရတာ ခင္ဗ်ား ေပ်ာ္ေနျပီမလား။

ရွယ္လဘီ။  ။ ဟုုတ္ပ။ ဟုုတ္ပ။ အိုုေကေနာ္။ ေနာက္မွ ေတြ႕ၾကပါမယ္။ ေကာင္းေကာင္းစားပါ။

ကၽြန္ေတာ္။  ။ ဟုုတ္ကဲ့။ ေနာက္မွ ေတြ႕ၾကပါမယ္ဗ်။

ဤသိုု႔ဤႏွယ္ ရွယ္လဘီ (ေခၚ) ဆယ္လဖီႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းစားခန္းအတြင္း ခ်က္ရင္းျပဳတ္ရင္း စကားစျမည္ ေျပာဆိုုခဲ့ၾကပါဧ။္။ ထမင္း၊ ဟင္း ခူးခပ္စားရင္း ကၽြန္ေတာ့္အေတြးအိမ္ထဲတြင္ေတာ့ ျမန္မာျပည္ရွိ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္စာသင္ခန္းမ်ား၊ ခ်စ္ခင္ေလးစားရေသာ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ား၊ သထံုုလမ္း၊ ပညာေရးတကၠသိုုလ္ ေက်ာင္းသားအေပါင္း ကာလတစ္ခုုထိ ကြန္းခုုိေပ်ာ္ပိုုက္ခဲ့ရာ အမွတ္တရေပါင္းစုုသည့္ ဘံုုဗိမာန္ျဖစ္ခဲ့ေသာ ေဆးတကၠသိုုလ္ (၁) အေနာက္ဘက္ သထံုုလမ္းေပၚရွိ ပုုပ်ပ္ပ်ပ္အေဆာင္ေလး၊ ခ်စ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ခ်စ္စြာေသာ တပည့္မ်ားကိုု သတိရလြမ္းဆြတ္စိတ္ျဖင့္သာ …


ေလးစားစြာ

ဇဲြသစ္ (ရမၼာေျမ)
၅၊ ၆၊ ၂၀၁၆ (တနဂၤေႏြေန႔)

No comments:

Post a Comment