Tuesday 24 November 2015

Searching for ‘I’ (Self)

What is ‘I’?
Some say it’s a personal pronoun.
In fact, it’s merely a word.
What essence does it bring?
But ……….
day in, day out ……. from sunrise to sunset……….
we bear in mind this ‘I’,
struggle with this ‘I’,
befriend this ‘I’,
keep this ‘I’ as a charm,
and enlarge this very ‘I’
in this very world of vastness.
With the increasing number of ‘I’s,
the world is too full of noises,
gets quietly involved
in the battles of silent pictures,
and sharply pours out big, big words
which will get lost in the air.
In reality,
this ‘I’ is but short-lived,
and so will disappear anonymously
after a while…..

Zwe thit (R.M2)
29.6.10 (TUE)

(၂၀၁၂ ခုုႏွစ္ထုုတ္ ရန္ကုုန္ပညာေရးတကၠသိုုလ္ ႏွစ္လည္မဂၢဇင္းမွ)

“ငါ”(အတၱ)ကိုရွာေဖြျခင္း
..............................

“ငါ” ဆိုတာ ဘာလဲ
တခ်ဳိ႕ကေျပာၾကရဲ႕ ပုဂၢလနာမ္စားတစ္ခုတဲ့။
တကယ္ေတာ့ စကားလံုးတစ္လံုးတည္းရယ္ပါ
ဘာအနွစ္သာရရွိမွာတဲ့လဲ။
ဒါေပမယ့္…
ေန႕စဥ္ရက္ဆက္… ေနထြက္မွေန၀င္အထိ…
ဒီ “ငါ” ကိုပဲ စိတ္ထဲစဲြၾက
ဒီ “ငါ” နဲ႕ပဲ နပမ္္္းလံုးၾက
ဒီ “ငါ” နဲ႕ပဲ ေရာင္းရင္းျဖစ္ၾက
ဒီ “ငါ” ကိုပဲ အေဆာင္ထားၾက
ေဟာ့ဒီ ေလာကျပင္က်ယ္ၾကီးထဲမွာ
ဒီ “ငါ” ကိုပဲ ပံုၾကီးခ်ဲ႕ၾက
“ငါ” ေတြမ်ားလာေတာ့
ေလာကၾကီးထဲ ဆူညံသံေတြေဖာင္းပြ
အသံတိတ္ရုပ္ရွင္ေတြရဲ႕ တိုက္ပဲြေတြထဲ
တိတ္တဆိပ္ ၀င္ႏဲႊၾက
ေလထဲလြင့္ေပ်ာက္သြားမယ့္ စကားလံုးၾကီးၾကီးေတြကို
ျပင္းရွရွ သြန္ေမွာက္ၾက
တကယ္ေတာ့…
ဒီ “ငါ” ဆိုတာ တစ္ဒဂၤနဲ႕ထြက္သက္ငင္
ကာလတစ္ခု ၾကာျပီးေနာက္
မထင္မရွားေပ်ာက္ကြယ္သြားမည္ပင္။


By: ဇဲြသစ္ (ရမၼာေျမ)

No comments:

Post a Comment